dinsdag 31 maart 2009

Traprenovatie 1.


De Boez:
Ze is bezig met de trappen. Ons mens dus ja. Die waren niet goed, die trappen. Oud en versleten dus ja, dat zegt ze tenminste. En nou moeten ze dus opgeknapt.



Daarom stond de deur naar zolder open en zo kon ik mijn vriendin Cera onze zolder laten zien. Een hoop troep daar ja, maar dat is juist het leuke van een zolder. We hebben dus lekker rondgesnuffeld en stof in onze neuzen verzameld. En toen wou Cera opeens weer naar buiten.



Ja, nu is zij dus al naar beneden. Nee, ik heb geen hommels meer gevangen. Ik denk dat ik dat voorlopig even niet meer doe. Maar mijn neus is weer helemaal normaal en ik heb gewoon kunnen eten en drinken. Mag ik er nu langs? Ja, anders raak ik Cera kwijt en we waren net zo leuk aan het spelen samen.

2 opmerkingen:

ina zei

Sterkte, Annemarie.

Wilma zei

Jeetje wat een klus! En als ik het goed begrijp nog wel alle trappen tegelijk. Meid, waar begin je aan?!
Maar wat zul je een eer van je werk hebben als alles af is.