dinsdag 31 maart 2009

Tuindag 3.


Bohr:
Nee, ik ga niet naar buiten als er zoveel mensen bezig zijn. Bovendien zie ik Mio en Rooie Gijs en hen twee hoef ik al helemaal niet om me heen. Pestkoppen zijn het, en er altijd op uit om mij een loer te draaien. Ja, dan ook nog dat blafbeest met zijn gore bal. Heeft u gezien hoe vies......? Dan dan weet u wel uit welke hoek de wind waait.



Ja, het is jammer maar ik blijf dus gewoon binnen tot al dat gedoe weer over is en ik weer rustig en alleen op mijn bankje kan gaan zitten. Nee, ik zet geen stap buiten de deur vandaag en verder zoeken ze het maar uit, met die tuin dus.

2 opmerkingen:

ina zei

Die bal is inderdaad te vies om aan te pakken. Ik heb hem vorig jaar een keer beetgepakt, en dat kan ik niemand aanraden. Vooral als het nog steeds dezelfde bal is, die nu nog een jaar extra viezigheid heeft kunnen verzamelen.
Groot gelijk dus, Bohr.

Annemieke zei

Lang niet gezien Bohr! Laat je niet te erg op de kop zitten door de andere katten, dat blafbeest en die gore bal...