zaterdag 7 maart 2009

Voor de foto mag het wel....


Boezelmans:
Lekker zonnetje ja. Fijn om buiten te zijn. Maar mens doet zo druk opeens. Ja, haalt allemaal planten op uit Hoftuin met dit gekke ding. Nee, ik ga niet mee want dat vind ik te eng. Oom Japekop loopt wel mee., maar hij vindt dat ding met wieltjes niet leuk. Maakt lawaai ja.



Ze is ook aan het scheppen, mijn mens. Ik wil meehelpen maar dat mag niet. Nee, toen ik net aarde uit pot schepte met mijn poten, deed ze boos. En ik wou alleen maar helpen. Nu moet ik het nog een keer doen voor de foto. Ja, voor de foto mag het wel. Helpen ja. Maar nou hoeft het niet meer voor mij......



Nee, ik kijk wel toe. Ja, ik wacht wel tot ze klaar is. Ik ga gewoon blaadjes zoeken om mee te spelen. Als dat tenminste wel mag....

Geen opmerkingen: