zaterdag 21 maart 2009

Veilige plek.

Tokkie Troy:
Omdat ik de hele winter zo'n beetje binnen heb gezeten - en voor de deur dus ja - vond ik het tijd worden om maar weer eens een korte wandeling te gaan maken. Even de poten strekken inderdaad, en eens wat andere geuren opsnuiven dan die van de Katbladstraat.



Nee, ik ging niet ver. Naar de Kruidentuin inderdaad, dat heeft u goed gezien. Wel, het zonnetje scheen en het was nog vroeg in de ochtend - dus er was nog niet zoveel verkeer nee - en de fotograaf ging mee en eigenlijk zat alles mee en had het een mooie wandeling moeten worden.
Ja, de wandeling op zich was wel aardig, maar ik merkte dat ik zo schrok van allerlei dingen. Nou, ik zag bijvoorbeeld Jaya zitten en raakte daar helemaal door in de war. En een bromwiel maakte een hoop lawaai en plots deed ik het bijna in mijn broek, als ik die tenminste gehad zou hebben.
Het was dus niet zo'n succes, nee.



Ik had het dus plotseling ook helemaal gezien daar. Ik ben met een grote bocht om Jaya heengelopen, liet de fotograaf daar achter en sloeg heel snel de hoek om de Katbladstraat weer in.



Lekker terug naar mijn veilige plek. Het poezenloket van de redactie dus inderdaad.
Nee, voorlopig blijf ik maar in de buurt van de redactie en doe ik wel mijn werk als receptioniste of wat bureauwerk of iets dergelijks. Het kan best zijn dat de schrik van de dierenarts er nog inzit, of dat ik gewoon wat last heb van stress. Ja, het is vaak erg druk bij het poezenloket en ik moet het toch altijd allemaal maar in de gaten houden, heh? Misschien dat ik nu eerst een dutje ga doen om wat tot rust te komen. Ja, daarna zie ik wel weer.

Geen opmerkingen: