dinsdag 17 maart 2009

Kouwe drukte.


Boezelmans:
Hoop drukte om dat stukkie over ons in de Mensenkrant. Kouwe drukte ja. Ze hebben hier zelfs taart zitten eten. Met slagroom nota bene. Nee, ik snap daar niks van.



Maar waar ik nog minder van snap is dat ik er niet in sta. Ja, oom Japekop staat er levensgroot in, en mevrouw Troy ook. Zelfs Zwarte Gijs heeft zijn eigen foto en Bolle-wangen staat er ook in terwijl hij een gevaarlijk stukje kippenbot zit te vermalen. En hij woont niet eens in de Katbladbuurt. Bolle-wangen dus ja. Nee, hier klopt iets niet.



Ik heb dit artikel van alle kanten bekeken en kom mezelf echt niet tegen. Nee, ze zeggen dat de jongste in een gezin altijd het meest wordt verwend, maar dat gaat in mijn geval dus niet op. Je kunt zelfs stellen dat er hier sprake is van verwaarlozing. Van mijn persoon dus inderdaad ja.
Omdat ik dus niet in de krant sta. De mensenkrant, dat klopt.
Ja, ik denk dat het moment is gekomen voor mijn eerste staking. Daarmee bedoel ik dus dat ik overweeg mijn werk stil te leggen. Na het diner dan wel te verstaan, anders loop ik de kans dat mijn avondmaal niet eens wordt geserveerd. En dat zou nou weer jammer zijn, heh?

4 opmerkingen:

Annemieke zei

Tussen de poten van de Boez door zie ik mooie foto's! Sneu voor de Boez dat hij er niet in staat...maar...was hij er niet zelf vandoor toen de fotograaf een foto kwam nemen?

Anoniem zei

Inderdaad ! De Boez had het veels te druk toen de fotograaf kwam, maar ach hij wordt wel genoemd in het artikel en weliswaar staat zijn foto niet in de krant, maar hier staat hij op de krant en dat is toch ook heel wat waard!

Anoniem zei

Inderdaad discrimidinges dat jij er niet in staat, maar je hebt toch wel een beetje slagroom van die die taart gekregen hoop ik.

Ik ben Spottie en woon ook in Katstad alleen net even buiten het centrum.
Op de weblog van mijn baasje mag ik ook regelmatig een stukje mjouen, dat kan je vinden onder de rubriek Spottie.

Ik ga vaker even komen kijken of er hier nog iets te mjouen valt.

Koppie van Spottie.

Anoniem zei

Boezsch lust geen slagroom. Nog niet tenminste. Heb het verder druk. Met buiten klooien en zooien. Lees maar in onze krant. Ja, onze krant belangrijker dan mensenkrant. Nou, doei! Drukdruk...