zondag 29 maart 2009

De klok vooruit.


Japekoppie:
Ik word liever niet gestoord op dit moment. Nee, want ik moet slapen. De nacht is een uurtje korter dus daar hou ik rekening mee. Zou u ook moeten doen, ja.


Ach, u was dat vergeten? Dat de klok een uur vooruit gaat?
Wel, ik dus niet. En houdt u er maar vast rekening mee, want morgen willen wij wel op tijd ons ontbijt, heh?



Ja, ik lig lekker hier. Als u nu die Zoebel bij me uit de buurt houdt, komt het allemaal in orde met mijn slaapje.


En als u nu ook even wat anders gaat doen, naar bed gaan bijvoorbeeld, kan ik eindelijk vertrekken naar dromenland. Ja, die flits stoort me dus.


En al helemaal als u 'm van zo dichtbij recht op mijn snufferd houdt inderdaad.


Whaaaaaaah. Ja, het wordt nu echt tijd. Dat u gaat. En stuur peettante ook maar naar huis. Ja, het is veel te onrustig als jullie allebei met die camera om me heen draaien.
Hoezo mis ik een tand?


Niet vergeten het licht uit te doen heh? En hebt u gedacht aan de tijdsinstelling van uw camera? Nee, dat gaat niet vanzelf heh? Welterusten hoor! En vergeet ook niet om Cera buiten de deur te zetten, ja?

4 opmerkingen:

ina zei

Wat heb je een mooie schone voeten, Japekop!

Annemieke zei

Dit is de eerste keer dat ik de buik van JK zie! Wat een mooie pluisbuik :)

de verslaggever/fotograaf zei

Ja, onze Japekop is een knapperd heh? Jammer echter van dat gebitje...

Peettante zei

Hij heeft van Zoebel afgekeken hoe je er zo bij kunt liggen!