zondag 1 maart 2009

Ik zeg niks....


Boez:
Lawaai? Wij maakten herrie, zegt u? Nee hoor, dat waren wij niet. Nee, wij waren niet aan het vechten. Wat u hoorde was vast en zeker bij de buren. Hier heerst vrede ja. We hebben hooguit een beetje gespeeld, maar daar kwam geen geweld bij te pas. En dus ook geen herrie nee. U moet zich dus vergist hebben. Ik deed in elk geval niets wat niet mag.



Oom Japekop ook niet, heh, oom Japekop? Nee, wij waren braaf.



Japekop:
Ik zeg niks, anders moet ik liegen. Dus laat mij er maar even langs, dan kan ik naar beneden. Ja, ik heb het helemaal gehad hierboven. Als u nu de trap afdaalt en de voordeur voor mij open doet, kan ik buiten even afkoelen. Maar verder zeg ik niks nee.

2 opmerkingen:

Trudi zei

Lieve Boez, mooi dat je je zo snel weer beter voelt en gelijk je oud patroon oppakt. Mijn Tommy heeft nog knikkertjes en ze mogen nog 2 mnd rijpen!

Anoniem zei

Hahahaha, wat is het toch een lekker stel!