donderdag 5 maart 2009

Zal ik nou links of zal ik rechts?


Bolle-wangen:
Ik weet het even niet meer. Zal ik nou links af of rechts af? Groot dilemma ja. Dat kan zo af en toe es gebeuren heh? Dat je het effe niet meer weet dus....



Weet u wat? Ik ga gewoon terug. Ja, terug naar de Katbladstraat. Nee, ik weet niet waarom maar het heeft wel te maken met het feit dat u in de weg staat. Ja, want eigenlijk wilde ik oversteken. De gevaarlijke weg over ja. Maar er is nogal wat verkeer en bovendien staat u dus in de weg zodat ik er niet door kan. Nee, geen twijfel meer mogelijk, ik ga terug de Katbladstraat in.



Ah, daar heb je dat kleine wijffie weer. Cera heet ze niet? Nee, voor haar heb ik geen belangstelling meer. Ze wil niet en dan houdt het op heh? Wat doet ze hier eigenlijk? Oh, leerling verslaggeefster? Ze loopt dus gewoon achter u aan, bedoelt u zeker.




Ja, de Hoftuin is altijd interessant. Meestal veel loslopende doetjes maar vandaag dus niet. Zeker omdat het een beetje miezerd, heh? Nou, van die paar drupjes raak ik niet onder de indruk.



Die Cera loopt echt achter u aan heh? Het is niet te geloven. Net een blafbeestje ja. En ze is niet eens van u? O ja, leerling verslaggeefster. Dat was ik even vergeten. Nee, nu ga ik weer verder. Ik sta niet graag stil bij wijffies die niks willen.




Nou weet ik het weer even niet. Ik kan natuurlijk weer terug en dan alsnog de gevaarlijke weg oversteken. Ik kan ook verder. Nee, met deze Hoftuin ben ik klaar. Niks te vinden dus niks te doen.




Ja, ik ga maar naar de volgende straat. Iwan's straat zegt u? Zal me worst wezen. Ik zie wel wat of wie ik tegenkom. En bovendien kan ik vanuit deze straat ook nog de gevaarlijke weg oversteken. Fijn dat u mij niet verder volgt. Nee, ik ben niet meer boos om gisteren maar moet gewoon weer verder. Ja, innerlijke drang inderdaad.




Cera:
Ik ben maar even gaan schuilen! Maar ik heb wel op u gewacht. Gaan we nu eindelijk eens naar de Boez toe? Ja, ik ben dat verslaggeven eigenlijk wel zat en ik vind die Bolle-wangen sowieso een beetje een griezeltje. Ja, Boez is leuker. Gaan we?

Geen opmerkingen: