zaterdag 21 maart 2009

Vriendje!


links: Charli, rechts: Cera
Cera:
Ik heb mijn best gedaan om zijn aandacht te trekken maar hij reageert daar niet op. Nee, hij loopt me straal voorbij zonder te blikken of te blozen. Hij had me tenminste toch wel een knipoog kunnen geven of een neusje, maar niks daarvan. Ja, hij laat me zomaar staan, midden op straat.
Natuurlijk heb ik dat liever dan het gepest van Bel, de twee Gijsen en noem maar op. Maar helemaal genegeerd worden is heus ook niet leuk! Ja, Charli is een broer van Japekop inderdaad, en in hun gedrag lijken ze erg op elkaar. Japekop is dus mijn ex-verloofde en ik heb het natuurlijk niet voor niets verbroken, die verloving. Nee, echte vrienden heb ik eigenlijk niet. Hoewel, ik heb wel de Boez heh? Ja, met de Boez speel ik regelmatig en ik zou hem dus wel een vriendje kunnen noemen. Ha fijn, ik heb een vriendje! Is hij nu thuis? Dan ga ik hem even opzoeken, mijn vriendje ja. Lekker zonnetje heh? Ja, ik heb er weer zin in, vandaag.

Geen opmerkingen: