zaterdag 28 maart 2009

Vroege 1 aprilgrap!


De Boez:
Ja, ik moet alle bomen testen in de Katbladstraat. Omdat dat leuk is dus. Nee, is niet werken maar spelen. Ja, dat mag nu. Opeens is iedereen erg lief tegen mij. Ja, ze dachten dat mijn koffertje al gepakt was.



Nou, mooi niet hoor! Nee, ik had een afspraak met mevrouw Troy en Japekop. Omdat er geen nieuws was hebben wij toen nieuws gemaakt ja. Met zijn drieen inderdaad.
Ja, was een soort 1 aprilgrap maar dan eerder. Om de krant even uit een dal te halen, ja.



Wij hebben dus de boel gered. En dat heeft de hoofdredacteur nu eindelijk in de gaten. Dus ons contract is verlengd, ja de mijne dus ook. En ik ben bevorderd tot leerlingverslaggever. In plaats van jongste bediende ja. Nee, Japekop en mevrouw Troy zijn niet bevorderd. Die kunnen niet hoger worden dan ze al zijn. Maar ik wel. En we hebben ook om een kattenluik gevraagd. Zo'n moderne ja, die reageert op chips. Voor in de zomer ja. Als bonus. Maar ik weet nog niet of we die krijgen. Dat kattenluik dus heh? Maar we hebben wel allemaal een chip. Dus dat luik komt er misschien ook wel. Vindt u niet dat ik al leuk kan klimmen? Ja, heh?

4 opmerkingen:

marian zei

Ha ha een echte artiest is hij! En hij kijkt zo in lens alsof hij wil dat dit moment goed wordt vastgelegd! Kan hij later lekker opscheppen over zijn klimcapaciteiten en hoe is het trouwens met zijn neus?

Katja zei

Wat kan je al goed bomenklimmen Boez !!!
En die grap met die vuilniszak had je ook goed verzonnen zeg ! Was die kerrie lekker trouwens, of had je dat alleen maar op je neus gesmeerd ?

ina zei

Gefeliciteerd met je promotie, Boez.

boezsch zei

De kip was lekker. De kerrie minder. Neus is weer schoon. Wel dik geweest dus. Maar dat was gisteren. Vandaag weer alles normaal. Dank u wel voor de belangstelling.