vrijdag 27 maart 2009

Voor mijn kleine vriend.

Voor mijn kleine vriend De Boez.

Boez, ik sta helemaal achter je. Hou vol, kleine vriend, en het komt allemaal wel goed. Neem een voorbeeld aan mij. Gooi je kop in de wind en geniet van het leven. Dit filmpje is speciaal voor jou.

Een stevige poot van je grote vriend,

Je Iwan.

De redactie van het Leidsch Katblad heeft met tranen in de ogen kennis genomen van Iwan's boodschap, en daarop besloten onze jongste bediende niet te ontslaan en ook niet te verkopen. Voorlopig althans.

11 opmerkingen:

marian zei

Iwan, wat ben je mooi en je ben ook een grote lieverd! Ik ben op slag verliefd op je!

Anoniem zei

Wat een prachtig 'filmpje' van Iwan !!! Heel ontroerend ! En zijn boodschap aan De Boez ook !

Anoniem zei

Dat was trouwens ook wel een schandalige gedachte om De Boez per opbod te verkopen !!!

Anoniem zei

Iwan heeft me de woorden uit de mond gehaald! Ik moet er niet aan denken dat de Boez zou verdwijnen.
Iwan kan het veel mooier zeggen dan ik, dus: dank voor het filmpje.

Anoniem zei

Het was een groot voorrecht om Iwan vanochtend zo te mogen fotograferen. Hij heeft prachtig geposeerd voor ons en verdient vanavond een lekker hapje thuis. We hopen dat zijn mensen dat ook vinden.... Geen dieetbrokken alstublieft.

Anoniem zei

Mevrouw Katja: U begrijpt toch zeker wel hoe moeilijk het is om de redactie van een kattenkant draaiende te houden, niet? Vooral in deze tijd van crisis! Wel, dan begrijp u ook dan we geen saboteurs in dienst kunnen hebben! Al slapen ze nog zo lief bij ons in bed!

Annemieke zei

Gelukkig mag Boezje blijven. Hopelijk heeft hij wel zijn lesje geleerd! En Iwan is een goed reserve-model. Hij poseert mooi.

Anoniem zei

Dieetbrokken hebben wij niet in huis. En Iwan heeft heerlijk gesmuld van zijn HELE blikje gourmet.

Anoniem zei

Wauw katblad redactie, wat ziet jullie blog er nog steeds supermooi uit! Hier in de States heb ik lange tijd geen enkel poezenbeest gezien, wel heel veel eekhoorntjes. Nu de sneeuw is verdwenen komen de eerste poezenbeesten echter weer naar buiten, wel zo gezellig! Veel liefs aan iedereen!!

Betty zei

De kattenfluisteraar maakt een portret in samenspraak met Iwan.
Heel mooi, mens !

Pleegmamma Wilma zei

Dank je wel Iwan. Je bent een kanjer! Maar ja, dat kan ook niet anders, want je bent een rooie cyper. Even was ik bang dat ik zou moeten ingrijpen, maar gelukkig is dat gevaar nu geweken. Ik hoop dat het personeel van De Boez zich dat realiseert ...