maandag 16 maart 2009

Geen eetfobie.....


Ollie:
Zo, het is daar druk heh, bij het poezenloket? Is er wat te halen soms? Oh, alleen maar gezelligheid dus. Geen voedselpakketten?



Nee, als er geen eten wordt uitgedeeld, kom ik liever niet. In dat geval ga ik maar weer terug naar huis. Ja, ik was van plan mijn ochtendrondje te lopen, maar er is wel erg veel poezenvolk op de been op dit moment. Nee, ik hou niet zo van drukte. Ik doe mijn rondje liever in rust en stilte.



Ja, ik heb definitief besloten de beschutting en veiligheid van mijn huis weer op te zoeken. Ik weet dat ik de lichaamsbeweging nodig heb, maar ik heb een soort van fobie dus. Ja inderdaad, een kattenfobie. Kent u dat? Bovendien heb ik ook nog mensenfobie ja. En een soort pleinvrees ook, dat klopt. Alles bij elkaar dus genoeg redenen om snel weer naar binnen te gaan. Nee, ik heb geen eetproblemen. Ik eet namelijk graag en veel, dus kun je stellen dat dat wel goed zit.
Maar nu moet ik gaan. Ja, als het meezit, valt er misschien nog wat te snacken binnen. En als het tegenzit dus niet, nee. Maar ik kom dus niet meer buiten vandaag. Vanwege mijn fobieen dus ja. U ook nog een fijne dag verder.

1 opmerking:

Annemieke zei

Een eetfobie heeft hij zeker niet! Wat is hij toch dik! Maar wel schattig