maandag 1 maart 2010

Het wordt een rechtse.


links Cera, midden Japekoppie, rechts de Boez

Japekoppie:

Ze zouden natuurlijk ook gewoon buiten kunnen gaan spelen, dat jonge spul. Eigenlijk zou ik dat plezieriger vinden. Dan kan ik tenminste even uitrusten van mijn zware inspectieronde. Maar goed, ze gaan dus niet naar buiten. Die Boez heeft zich voorgenomen mij te pesten en is niet op andere gedachten te brengen. En zijn vriendin zit toe te kijken naast de stoel. Ze wacht op de eerste mep, want dat die gaat komen daar kun je donder op zeggen. Kwestie van tijd, ja.




Nee, ik zal niet de eerste zijn die uithaalt. Ik heb ook helemaal geen zin in gemep. Ik kwam hier om uit te rusten, heh? Maar die Zoebel begrijpt dat weer niet. Kijk 'm nou liggen draaien en doen. De onschuld zelve. Maar ik weet wel beter. Goed, ik zal dus moeten blijven opletten. De klap komt vast helemaal onverwachts. Dat is meestal zo bij die stomme spelletjes en plagerijtjes. En het wordt een rechtse, dat zit er dik in. Maar ik ga me dus niet laten verrassen. Nee, ik zal ervoor zorgen dat hij niet de kans krijgt mij te raken. Misschien geeft hij het dan wel op.



Potverdrie! Is het hem toch weer gelukt! Nee, hard is het niet maar ik hou hier niet van! Ja, ja! Knappe jongen hoor Boez! Je hebt weer gewonnen. En nou oprotten naar buiten. Kun je wel tegen een oude Verkenner? Jongejonge....

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Wat een schitterende actie foto!
Arme Japekop - dat jonge grut blijft hem maar lastig vallen.

Katja zei

Wat een loeder kan die Boez toch soms zijn...