vrijdag 12 maart 2010

Kogel is door de kerk.


Japekoppie:
Is het bezoek weg? Zijn we weer onderons? Wel, misschien kom ik dan nog even beneden. Of ging u al naar bed?
Ah, u gaat nog een drankje nemen om te proosten? Heeft u daar een reden voor?


Cera:
Ik hoorde het best wel, ja. U heeft over mij gesproken heh? Ja, ik dacht ik ga maar op uw bed liggen, dan komt het best wel goed. Is het nu definitief?



Boez:
Is de boel weer veilig? Kunnen we nu opgelucht ademhalen? Is het nu feest?



T. Troy:
Tja, het moet maar. Alles heeft zijn voor- en nadelen. Nadeel is natuurlijk dat we voortaan de Gourmet met eentje meer moeten delen. En de bak dus ook inderdaad. En daarom verzoek ik u ook om ze een extra beurtje te geven. Ja, twee bakken voor 4 katten is wel wat weinig heh? Daarom dus, ja.
Voordeel is dat ik wat vaker een dutje kan doen omdat ik dan weet dat er een tweede receptioniste is. Nee, ze is natuurlijk nog niet fel genoeg en moet nog veel leren, maar daar kunnen we met zijn allen aan gaan werken. In elk geval kan ik wat meer vrije tijd opnemen nu er een tweede uitsmijtster in dienst is genomen. Maar ik wil dus nog wel even onderhandelen over de slaapplekken hier in huis. Ja, ik vind dat Cera toch wel erg vaak bij u op bed ligt. Ja, ze ligt zelfs op uw hoofdkussen, en ik persoonlijk vind dat toch wel erg ver gaan.
Nee, het moet wel duidelijk zijn dat ik de oudste ben en dus de meeste rechten heb. En ik zie ook heus wel dat ze erg goed ligt bij de jongens in huis, en eigenlijk heb ik daar best wel een beetje moeite mee. Maar goed, misschien kan ik wel wennen aan bepaalde dingen. U moet mij daarvoor wel even de tijd geven.
Maar is het nu echt helemaal zeker?
Ja, dus om u even de dingen helder en klip en klaar te krijgen, Cera blijft dus definitief bij ons wonen? Geen misverstand daarover meer mogelijk? Dus we zijn nu definitief met zijn vieren qua haarfabrieken?

7 opmerkingen:

Katja zei

Jaaaaa ! Allemaal gefeliciteerd ! Wat gezellig dat Cera bij jullie blijft wonen. Ik begrijp dat het voor haar mensen best heel moeilijk is om haar te gaan missen nu, maar Cera hoeft nu gelukkig niet gescheiden te worden van haar vriendjes en de buurt waar ze zich thuis voelt.

me zei

haha, dit is keileuk gedaan!

Inge zei

Annemarie wat heerlijk voor jou!En voor alle poezen natuurlijk ook.
Cera is duidelijk dol op jou, de Boez, Japekop en mw Troy also en kan nu lekker in haar vertrouwde wijk blijven en haar fijne huis met super verzorging.
Geweldig nieuws!!!
(hopelijk komen haar mensen en oma haar ook nog vaak knuffelen.)

Inge zei

Voor de mensen van Cera: Ik heb bewondering voor jullie waarschijnlijk moeilijke beslissing.
Cera is een gelukkig dier, er wordt veel van haar gehouden!

Wilma zei

Jippie! Dit is geweldig nieuws!Van harte gefeliciteerd met deze gezinsuitbreiding allemaal. Wat heerlijk dat er nu duidelijkheid is en dat Cera gezellig bij jullie mag blijven wonen. Ik denk dat dit een hele goede keuze is geweest van het personeel van Cera, al zullen ze het er waarschijnlijk best wel moeilijk mee hebben.

ina zei

Gefeliciteerd! En sterkte voor de (ex-)mensen van Cera. Wij zijn blij dat Cera in de katbladbuurt blijft wonen.

Annemieke zei

Ik ben ook erg blij dat Cera in de katbladbuurt blijft wonen! Heel veel sterkte voor de vorige mensen van Cera. Ze is zo'n lieve/mooie/slimme poes, ik kan me voorstellen dat ze haar heel erg gaan missen! Maar ze kunnen natuurlijk nog vaak over haar lezen en bij Mevrouw Katblad heeft ze ook een goed huis.