vrijdag 19 maart 2010

Pootafdrukken.


Oscar:
Beetje raar ding, dit wielhuis. Is van u niet? Wel, er is niet makkelijk op te springen. Maar ik moet toegeven dat als je eenmaal bovenop bent, het uitzicht best aardig is. Ja, ik heb al even lekker zitten zonnen hierboven, dat heeft u goed gezien. Maar nu wou ik dus eigenlijk weer naar beneden, en dat is niet zo eenvoudig.



Helaas ja, iets te hoog om zomaar af te springen. En achter gaat ook niet. Geen drempeltje, niks. Nee, ik zal via uw voorruit moeten. En dan over dat stukkie motorkap ja. Het spijt me, maar het kan echt niet anders dan zo. Pootafdrukken op uw ruit? Tja, daar is dan niks aan te doen. Was u van plan te gaan rijden? Wat is het probleem dan? En mocht u willen gaan rijden, dan heeft u toch zeker wel een sponsje ofzo? En anders valt er binnenkort wel weer een buitje, heh? Daarom ja.
Wel, dan valt er dus niets meer te zeuren, mevrouw Katblad!

Geen opmerkingen: