zondag 28 maart 2010

Gaan we?


De Boez:
Waarom mag ik dit niet? Hierop zitten?
Je hebt er vijf dagen lang niks van gezegd, en nu mag het opeens niet meer?
Nee, ik weet dat je er niet was, maar je kwam ook niet als ik hierop was gesprongen. Dus toen jij niet kwam, dacht ik dat het mocht. Ja, had je maar thuis moeten blijven.
Dus nu mag het opeens weer niet meer? Nou, dan kom ik er wel af hoor. Wat een drukte om niks....


Hoezo mag dit ook niet? Het ligt toch op tafel? En ik mag wel op die tafel komen, dus ik mag ook aan de spullen die op de tafel liggen komen. Niet? Leg me dat dan maar eens uit. Ja, je maakt het namelijk erg ingewikkeld voor me.



Nou? Waar blijft je logische verklaring? Met je mond vol tanden heh?
Nee, als je niet wilt dat ik eraan kom, moet je het hier ook niet neerleggen. Je weet dat ik niet reageer op zoiets doms als "AF" of iets dergelijks. Nee, dan moet je de regels maar eerst eens duidelijk maken. Vooral voor jezelf dan heh? En als je daartoe niet in staat bent, ben je dommer dan ik. Ja, ik ga gewoon door met kauwen tot ik je uitleg begrijp. En jij de mijne inderdaad.



Getsie! Ja, het is vies! En scherp ook nog. Je kunt het maar beter van de tafel weghalen, heh?
En als je dat hebt gedaan, kunnen we dan een stukkie gaan lopen? Buiten ja? Je bent tenslotte vijf dagen weggeweest, dus het is hoog tijd om weer eens wat positieve aandacht aan mij te besteden. Ik plaats van dat gezeur over waar ik wel en niet aan mag komen, ja.
Gaan we?

Geen opmerkingen: