maandag 15 maart 2010

Nog maar 1 plankje.


Cera:
Nu ik hier woon, moet ik de boel natuurlijk extra goed markeren. Ja, om duidelijk te maken dat deze tafel ook de mijne is, heh? En tegelijkertijd raak ik op deze manier versleten stukjes nagel kwijt, dat klopt.



De jongens zijn erg druk vandaag. Omdat ze elkaar achterna zitten en elkaar meppen dus, ja. Nee, ik vind dat allemaal best want ze moeten vooral doen wat ze niet laten kunnen, als het maar niet zo dichtbij is heh? Soms heb ik daar best wel last van. Ja.



Kijk, dit bedoel ik. Gesteggel achter mijn rug dus. Op maar twee plankjes van mij vandaan, ja. Er zijn tafels genoeg in de straat om op te zooien of klooien, maar het moet perse allemaal hier gebeuren. Ja, Os heeft zelfs zijn eigen tafel, maar daar gaan ze niet heen. Nee, het schijnt hier te moeten plaatsvinden, dat geklooi.


Nou! Zie je nou? Nu zit er nog maar 1 plankje tussen hen en mij. Ze hebben niet eens in de gaten dat ik hier zit, of het kan ze gewoon niet schelen, dan kan natuurlijk ook. Jongens, ga effe verderop alsjeblieft!



Nee, ik ben wel wat ouder dan zij maar nog lang geen ouwe zeur. Ik vind alleen dat ik af en toe recht heb op een rustig plekje waar ik op mijn gemak wat kan mediteren. Nu zijn ze inderdaad opgehoepeld, ja. Maar nog heb ik geen rust! Wat ik bedoel? Kijk maar eens achter u!




Die brutale heks uit de Parallelstraat is hier neergestreken dus. Mini ja. Komt naar de jongens kijken. Nee, ik weet niet op wie ze is. Ik denk op Oscar maar weet dat niet zeker. In elk geval loopt ze wel achter de kerels aan of houdt ze tenminste steeds in de gaten.
Maar ze gaat haar gang maar. Nee, ik heb belangrijkere dingen te doen, zoals verslaggeven enzo. Ja, ik ben erg blij met deze nieuwe baan, want dan ga ik wat vaker een rondje lopen met de fotograaf. Tenminste, daar ga ik vanuit. En vanaf deze tafel kan ik precies zien wanneer de fotograaf de camera pakt en naar buiten komt. En tot het zover is, zou ik graag nog wat mediteren ja. Maar dan moeten ze me wel met rust laten, heh? Zo is het maar net.

Geen opmerkingen: