zondag 14 maart 2010

Mini ziet relatie niet zitten.


boven Oscar, onder Mini

Mini:
Kijk 'n nou fleppen in dat zand. Die Oscar, ja. Steeds maar met zijn kop erdoorheen. En doet zijn ogen erbij dicht. Moet wel erg bijzonder zijn, dat hoopje grond, heh?



Oh, blijkbaar is hij klaar. Dan is het dus mijn beurt.



Wel, ik ruik toch echt niks wat de moeite waard is. Ja, wel een vreemd luchtje, maar om daar nou met je kop in te gaan liggen rollen? Nee. Nee, ik zie van het fleppen af.


Die jongen is dus volkomen getikt. Eerst dacht ik nog dat we misschien wel een relatie zouden kunnen opbouwen. Oscar en ik dus, heh? Maar nu twijfel ik toch ernstig. Ik bedoel, hij is leuk om mee te spelen, maar als het om klooien en zooien gaat heeft hij toch heel andere opvattingen dan ik. Ook wat fleppen betreft dus ja. Nee, ik denk niet dat we bij elkaar zouden passen. Tenzij hij dit afleert. Dat met zijn kop in de derrie fleppen dus, heh? Als hij zich daarna nou nog ging wassen, maar nee. Nee, dat wordt helemaal niks, die relatie. Laten we het voorlopig maar alleen bij spelen houden, ja. Laat ik maar gewoon eerlijk zijn: omdat Os dus gewoon een viespeuk is inderdaad. Ja, het spijt me dat ik dat moet toegeven. Jammer inderdaad ja.

2 opmerkingen:

Katja zei

Je hebt groot gelijk hoor, Mini ! Het is hoogstwaarschijnlijk ook nog de plas van Cera waar Oscar doorheen lag te fleppen, dus...

de Hoofdredacteur zei

Ach, u bekijkt en leest het katblad wel heel erg secuur! Bravo!