zaterdag 6 maart 2010

Lekkerste kleedje ooit.


Cera:
Dit is het lekkerste kleedje ooit! Ja, het is bijzonder zacht en glad, en nog warm ook. En bovendien past mijn vacht er goed bij. Even glad en zacht inderdaad. En glanzend ook dus, ja.



En als ik dan ook nog over mijn buik gekriebeld wordt, ben ik helemaal gelukkig...
Van mij mag ze het hele huis vol leggen met dit soort kleedjes! Maar goed, er is er voorlopig maar eentje, dus heb ik die in beslag genomen.



Weet je, het voelt net als mijn moeder. Nee, ik weet niet meer hoe zij eruit zag, maar ik weet nog wel hoe zacht ze was, mijn mamma. En omdat het kleedje dus net zo voelt als zij, kan ik de verleiding niet weerstaan om er af en toe even lekker op te sabbelen. Ja, dan krijg je een hele natte plek inderdaad, maar dat vindt mevrouw Katblad niet erg. Droogt wel weer, heh? Ja.
En nu ga ik verder met dromen. Ja, heel aangename dromen met mijn snuit tegen die zachte stof. Welterusten dan maar heh? Jaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.......

2 opmerkingen:

Katja zei

Aaaaaach !!! Schattig !

Inge zei

Heerlijke foto's mevrouw katblad, Cera is zo super aan het genieten! Een feest voor het oog.