woensdag 3 maart 2010

Gekwetst?


Mini:
Zo mevrouw Katblad! Alleen de viespeuk bij u? Rest is thuisgebleven? Zo zo...
En wat doet dat ventje daar? Oscar ja? Verkennen zegt u? Dat ken ik niet. Is dat moeilijk?
Niks voor mij dus, heh? Nee, laat mij maar rollen en dollen door de buurt. En uitdagen ook, ja.
Hij is inderdaad wel serieus bezig, die Os! U zegt dat ik hem niet mag storen? Wel, dat was ik eigenlijk en eerlijk gezegd wel van plan!



Ozzy! Gekke Ozzy! Hier zit ikke! Purrepurre! Joebiedoebie! Ozzy!



Hij laat zich echt niet afleiden, heh? En dat hoort dus bij verkennen? Dan mag je niet tussendoor effe spelen?
Nee, ik had dit niet verwacht. Dat Os dus zo serieus bezig kan zijn, heh? Nee.
Hij doet nota bene gewoon alsof ik er niet ben! Gekker moet het toch niet worden!



Ik zou natuurlijk bovenop hem kunnen springen. U heeft dat liever niet? Dan verpest ik zijn les?
Wel mevrouw Katblad, ik vind het allemaal flauwekul wat u zegt. Maar ik zie wel dat Oscar inderdaad geen belangstelling voor mij heeft op dit moment. Dat steekt natuurlijk want het is de bedoeling dat iedereen mij opmerkt, heh? Ja, ik heb graag de aandacht en voel me op dit moment toch enigszins gekwetst.
Nee, het komt vast weer goed met mij. Geen blijvende schade dus, nee. En ik denk dat ik later op de dag nog wel even bij u langskom. Ja, want bij u voor de deur is altijd wel wat te doen, niet?
Succes met de les verder, heh? Ik zie u nog!

2 opmerkingen:

ina zei

Ze is wel een echt nuffig meisje, heh?

Annemieke zei

Ik vind 'r leuk!