zaterdag 27 maart 2010

Vermist


Sinds 2 dagen wordt DONDER vermist.
Donder woont aan de Zuidsingel in Leiden. Ze is 10 maanden oud en was voor het eerst buiten.
Pikant detail: Donder is nog niet gesteriliseerd! Wij vrezen dat zij de poes is waarnaar Bolle Wangen al tijden op zoek was, en dat zij samen een toekomst aan het plannen zijn op een rustige plek. Uiteraard is dat niet wat de mensen van Donder voor haar in gedachten hadden, maar zwanger of niet, ze is van harte welkom thuis en wordt heel erg gemist.
Donder is een cyperse poes met 4 witte pootjes, klein van stuk en gechipt.
Woont u in de buurt van de Zuidsingel en meent u Donder gezien of gehoord te hebben? Meldt dit dan bij ons katblad of bel haar mensen op 06-12690808!
(Waarschijnlijk dus in gezelschap van Bolle Wangen - laten we het maar hopen..........)

6 opmerkingen:

Melati zei

Dankjewel voor de plaatsing!
Groetjes Peter en Melati

Hans zei

Wat een mooie poes!
Als ze wordt teruggevonden, zwanger en wel, teken ik in op een larfje!!!!
Ik wou toch een jonkie in mijn wat grijzer wordende stal - Mijn maximum is eerder 4 geweest!!!
Mvgr

Hans

Inge zei

Ik woon ook aan de zuidsingel en kijk naar haar uit.

Annemieke zei

Ik hoop dat ze wordt gevonden! Inderdaad een heel mooie poes.

Melati zei

Ze is gevonden!!!

Annemieke zei

Wat fijn voor jullie! Geniet van haar en ik zou ook graag wat meer van haar horen in de bijlage :)