dinsdag 23 maart 2010

Pincho??? Anoniem bericht.

HOLA, ik ben de assistent van B.W., B.W. zijn echte naam is Pincho. Pincho is geen zwerfkat, Pincho is een van de weinige echte katers, zoals ze horen te zijn wel te verstaan, vrij om te gaan en staan waar hij wilt. Schijt aan iedereen die hem wil beperken en slim en sterk genoeg om iedereen die dat probeert aan te kunnen. Pincho lijkt een eenling maar heeft voldoende vriendjes. zijn teritorium en vrijheid kent geen grenzen en die zal hij zich ook niet op laten leggen. ik de assistent helpt hem met wat hij wilt of nodig heeft, alle bezorgdheid vind ik wat onnodig maar ergens wel begrijpelijk. bij deze wil ik jullie dan ook gerust stellen en duidelijk maken dat Pincho een warm huis en dagelijks volle voederbakken heeft om naar thuis te komen. p.s. laat niemand Pincho iets aan doen zonder mijn toestemming, dat houd een dierenvriend vriendelijk. mochten er nog vragen zijn kunt u mij mailen op: (...............).

Beste assistent van Pincho,
Wij verzoeken u op normale wijze (per gewone email) contact op te nemen met de redactie, en niet meer via "reacties" omdat wij graag meer over Pincho willen weten. Daar u uw naam en telefoonnummer niet heeft vermeld, kunnen wij helaas geen contact met u opnemen. Uw opgegeven stalkt-apestaartje-live-punt-nl zullen wij dus niet kunnen gebruiken; de risico's vinden wij te groot.
De redactie.

2 opmerkingen:

Inge zei

Ik vond B.W., Pincho dus er al veel te oed uitzien voor een zwerfkat.
Fijn dat hij een thuis heeft.

Maar het zou echt beter zijn voor hem en de katten die hij ontmoet op zijn tochten wanneer zijn baas hem laat castreren, binnenkort zitten de asiels weer overvol met kittens.
Bovendien is Pincho een gevaar voor andere katten, hij mept sommige in de gracht......

Hans zei

Vreemd,

ik had wel een reactie verwacht.
Ik heb een goede vriend die door een erfelijke ziekte geen kinderen kon krijgen en daarom zijn katers nooit liet castreren. Was volledig onbespreekbaar, hij projecteerde het op zichzelf. Hij had altijd prachtkaters, heel lief en in tegenstelling tot de verhalen, net als die van de baas van B.W., heel huiselijk en aanhankelijk. En met bolle wangen! Hij woont nu met vrouw en katten in Wageningen, voor de katten beter, direct achter het bos.