woensdag 24 maart 2010

Verbindingsproblemen.....

Geachte lezers,
Op het ogenblik zit mevrouw Katblad in Belgie; op bezoek bij poes Minspin voor een fotoreportage met interview enzo. Echter, wij hebben wat problemen met de verbinding met onze kattenkrant (de blog dus), en bovendien is het toetsenbord van de Belgische laptop een beetje anders het onze...... In elk geval genoeg hindernissen waardoor we u even geen nieuwe berichten kunnen presenteren.
Wij doen natuurlijk ons uiterste best om alle problemen te overwinnen en hopen u zo snel mogelijk weer van nieuws te kunnen voorzien!
De redactie.

9 opmerkingen:

Leen W zei

Zo, ik heb net met veel plezier uw hele Kattenblad uitgelezen van de oudste berichten tot het nieuwste. Heeft toch enkele weken gevraagd. Ben ik nu uw topfan? Ik vind dit echt de beste kattenblog die ik ooit gelezen heb en hoop dat u het nog vele jaren voortzet!

Anoniem zei

Liefste Annemarie, je bent een paar daagjes weg. Geniet even!!!!

Annemieke zei

Nog een fan :)

Succes met het belgische toetsenbord, mevrouw katblad. Ik kijk uit naar het interview. (overigens heb ik in Washington DC geen enkel probleem om het katblad te bereiken - maar ik heb wel mijn eigen laptop met normaal toetsenbord)

mevrouw Katblad zei

anoniem heeft gelijk; wij gaan hier niet moeilijk zitten doen heh? Wij kunnen overigens het katblad wel bereiken maar vanaf onze eigen laptop geen foto's doorsturen.... En we beloofden Minspin een artikel MET FOTO'S!
Dus morgen weer een dag!

mevrouw Katblad zei

anoniem heeft gelijk; wij gaan hier niet moeilijk zitten doen heh? Wij kunnen overigens het katblad wel bereiken maar vanaf onze eigen laptop geen foto's doorsturen.... En we beloofden Minspin een artikel MET FOTO'S!
Dus morgen weer een dag!

Annemieke zei

Ik merk nu pas hoe verslaafd ik ben aan het katblad - na een paar dagen verstoken te zijn van vers nieuws. Ben erg beniewd naar de reportage met Minspin en natuurlijk naar het wel en wee van alle katbladstraat bewoners :)

de redactie zei

Welkom bij het Katblad, meneer Leen W!
U bent zeker een topfan nu, maar wij hebben er meer. Ergens in de toekomst zullen we wel weer eens een puzzeltje maken om te zien wie de beste fan is! Blijf er dus bij!

Inge zei

Volgens mij is Leen W een vrouw.....

mevr. Katblad zei

Oh?