zondag 30 november 2008

Geen hard feelings


Iwan:
Ja, ik word hier dus even gekroeld door een Hofmens. Hij probeert me gerust te stellen ja, want die Panda (die op de trap zit) doet erg vijandig tegen mij. Als u er nu voor zorgt dat Panda de trap afgaat en dat ik naar beneden, naar u toe, kan komen? Dat zou erg fijn zijn inderdaad. Ik heb namelijk nog iets met u te bespreken.


Dank u wel. Ja het is wat heh? Met die partij hier. "Hof is Vol" heten ze ja, en behalve Rooie Gijs en Mio, lijkt Panda daar nu ook lid van te zijn geworden. Hij doet tenminste erg agressief tegen mij en laat mij als het even kan niet meer toe in de Hoftuin. Ja, daarom hebben wij elkaar ook nog niet gesproken na mijn brief aan u. Over het me terugtrekken als uw kandidaat voor model ja.


Ik ben erg blij dat u het allemaal zo goed heeft opgevat. En mijn fans ook ja. Heeft u ze al bedankt voor uw steun? En heeft u namens mij Cera ook succes gewenst? Dan is het goed. En tussen u en mij dus geen hard feelings of iets dergelijks? Gelukkig. Ja, u bent erg sportief.


Ja, ik maak moeilijke tijden door. Vooral het bewaken van mijn grondgebied kost een hoop tijd en energie ja, en die Rooie Gijs wordt steeds lastiger. En ik moet het ook nog eens allemaal in mijn eentje doen inderdaad. Nee, het is allemaal niet zo makkelijk en ik vind het ook erg naar dat ik dus niet meer welkom blijk te zijn in deze tuin. Kijk maar eens achter u.


Ja, hij zit alsmaar naar mij te loeren, die Panda. Ik durf te wedden dat als u zo weggaat, hij mij direct aan zal vliegen. Dus ik zou het fijn vinden als u nog even hier blijft, dan kan ik ook nog blijven namelijk.


Wel, dan kunnen we nog even samen babbelen over het een en ander. Ondertussen hou ik natuurlijk wel die Panda in de gaten, want je weet maar nooit. Nee, ik weet dat u ook goed oplet, maar het is maar voor de zekerheid dat ik hem ook in het oog hou.
Vertelt u eens, is Cera een goed model? Wordt ze al wat dikker van al die snoepjes die u haar geeft? Mag ik evengoed af en toe invalkracht zijn als dat zo uitkomt? Maar dat moeten we dan aan het toeval overlaten want ik kan natuurlijk geen vaste afspraken met u maken. Kwam u eigenlijk vandaag toevallig langs of was u op zoek naar mij?

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Als fan van Iwan ben ik heel blij hem weer eens te zien in het Katblad. Ik vind wel dat je aan zijn gezicht kan zien dat hij moeilijke tijden doormaakt met die 'Hof is Vol-partij'.

Anoniem zei

Ja, wij vinden ook dat er maar eens een tegenbeweging moet komen. Iets als "welkom in hof" of iets dergelijks. Maar misschien is de tijd daarvoor nog niet rijp en het politieke klimaat niet geschikt...

Annemieke zei

Zal wel aan de economische crisis liggen...