donderdag 27 november 2008

Paaldansen


Cera:
Mevrouw Katblad! Kijk eens! Ik heb voor mijn nieuwe baan als topmodel iets nieuws geleerd. Speciaal voor u om nog mooiere foto's van mij te kunnen nemen. Wat vindt u ervan?


U vindt het niet zo bijzonder? Maar het beste moet nog komen, hoor! Ik noem het paaldansen. Speciaal voor katten ja. Heeft u al wel eens een kat gezien die aan paaldansen deed? Nee, ik ben dus de eerste. Dus dan heeft u bij uw katblad, als primeur zo gezegd, een topmodel dat aan paaldansen doet.


Ja, dan doe ik dus mijn poten zo, en draai ik een beetje met mijn achterste. En dan draai ik dus nog wat. Dat heet dansen ja.


En dan doe ik mijn poten weer zo, en dan weer terug, en dat dan zo een poosje achterelkaar. Heeft u het goed kunnen zien? Ja, het ging wel erg snel heh?


Wat bedoelt u met: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg? Vond u het niet knap van mij? Oh, u zag mijn kop helemaal niet. U zag alleen maar poten en staart dus. En een topmodel moet dus vooral haar snuit laten zien? Dat wist ik niet want dat had u mij nog niet verteld. Dus u vindt het helemaal niks.


Dat is nu jammer want dan heb ik helemaal voor niks geoefend. Nee, netjes stilzitten heb ik nog niet geoefend. Ja, dat was ik eerlijk gezegd helemaal vergeten omdat ik zo druk was met paaldansrepetities. Nou, dan ga ik maar weer. Ja, excuses voor het onnodig beslag leggen op uw kostbare tijd. U heeft zeker geen snoepjes in uw jaszak? Jammer. Volgende keer beter ja.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind je paaldans prachtig, Cera!
Misschien kun je het vervolmaken door je kop wat meer aan de voorkant van de paal te houden. Aan de kant van de fotograaf dus.
Succes!