zondag 23 november 2008

Pim's niveau haal ik nooit


Cera:
Hier ben ik dan weer. Ja, ik vond het licht wel goed op dit moment dus dacht: kom, ik ga maar eens aan het werk. Komt het u uit?


Ik stel dan voor dat wij eerst het snoepjesritueel afwerken. Nee? Eerst werken? Stond dat in mijn verscheurde contract? Nee, daar kan ik mij niets van herinneren. Ik dacht dat wij eerst snoepjes deden en dan pas een paar foto's. Niet dus. Uw wilt dat ik wat verschillende poses aanneem?


Wat vindt u hiervan? Niet zo geslaagd? Maar u heeft wel een foto gemaakt. Oh, bij gebrek aan beter. Ja, ik moet nog veel leren maar ik ben ook maar net begonnen als topmodel, heh? Nee, het niveau van Pim zal ik wel nooit halen. Hij was heel bijzonder ja, al was ik wel bang voor hem.


Ik moet niet zoveel kletsen, zegt u? Ja, mijn snor is goed op orde en ik kijk niet scheel, wel? Ook schone ogen ja, en mijn neus mag er ook wezen, al zeg ik het zelf. U heeft daar een mooie foto van gemaakt, dat zie ik zo wel. Dan denk ik dat het nu echt wel tijd is voor de volgende stap.


De snoepjes ja. Nee, ik kan niet langer wachten en ik zie dat u er een in uw hand heeft. Doe die camera maar even weg. Tijd voor mijn beloning ja.


Ik mag na 5 minuten, lange minuten, poseren toch zeker wel meer dan 1 zo'n lullig snoepje, toch? Ik heb gezien dat u ze uit uw jaszak haalde en ben ervan overtuigd dat die zak nog lang niet leeg is. Drie snoepjes maar? Oh, u bent bang dat ik anders thuis mijn bakje niet leegeet. Nou, daar hoeft u zich geen zorgen om te maken want ik ben een goede eter. Nee, ik word daar niet dik van want ik doe aan veel lichaamsbeweging. Vooral het vluchten voor al die pestjongens kost me veel energie ja. Wie mij pesten? Altijd hetzelfde stel.


Harremans ja, Rooie Gijs, Zwarte Gijs en natuurlijk vooral Storm. Ja, die is het ergst van allemaal want die slaat me af en toe helemaal inelkaar. Nee, er zijn er ook die mij nooit pesten. Charli bijvoorbeeld en Bel, maar ik geloof dat zij een oogje op mij hebben. Nee, ik blijf Japekoppie trouw, al weet ik niet zeker meer of wij nog wel verloofd zijn. Ik hoop van wel ja, want ik wil graag in het voorjaar weer met hem gaan verkennen. Ja, hij is de beste van allemaal en ik kan nog een hoop van hem leren. Hij is zeker niet thuis? Dacht ik al. Weer aan het verkennen zeker.
Geen snoepjes meer dus? Wel, dan neem ik nog even afscheid van mijn a.s. schoonmoeder, mevrouw Troy ja, en dan ga ik er maar weer eens vandoor.

3 opmerkingen:

marian zei

nou ik vind haar een heel grappig model!! Leuke gekke foto's

Annemieke zei

Pim was inderdaad heel bijzonder Cera. Maar je kunt je beter bij je eigen stijl houden dan een tweede Pim proberen te zijn.

Anoniem zei

Ik vind het een leuke levendige fotoserie hoor Cera. Het is weer eens wat anders. En een "Pim" wordt je toch niet, maar dat moet toch ook niet?