woensdag 12 november 2008

4 maanden jong!

Boez: Die bovenste ben ik dus. Ja, ik heb van die rare slaapstandjes, zeggen ze. Maar dat zit in de familie, want mijn zus Skyler (onderste foto) ligt er ook regelmatig raar bij, zeggen ze. Wij, mijn zus en ik, vinden het gewoon lekker om zo te slapen. Dus doen we dat. En het kan ons niks schelen wat ze zeggen.

Wij, mijn zus en ik en de andere 5 uit ons nest, zijn gisteren precies 4 maanden oud geworden! Dat wou ik dus nog even zeggen. En ik wil ze allemaal feliciteren met mijzelf daarbij natuurlijk.
En ik zou graag willen weten hoe het met de anderen gaat. Van twee weet ik de naam: Loesje en Max. Dus als iemand weet hoe het met ze gaat, wilt u dat dan even aan onze krant berichten? Alvast bedankt, mede namens mijn zus Skyler dus.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heerlijk, zo jong en onbezonnen.
Kunnen ze toch rare slaaphoudingen aan nemen.
Ik kreeg de tip van je blog van iemand uit Leiden die op www.kattekrabbels.nl dagelijks meeschrijft.

Groetjes
Bianca
(gelukkig personeel van 5 katten en een hond)

Anoniem zei

Gefeliciteerd allemaal!

Annemieke zei

Gefeliciteerd Boez en Skyler en broertjes en zusjes!