zaterdag 15 november 2008

Tante belt met de Boez


De Boez:
Hee! Peettante! Zit in telefoon! Hoor haar wel maar zie haar niet. Hoe kan dat nou? Ik hoor haar mijn naam zeggen. En nu roept ze me. Ik snap er helemaal geen zier van.


Hee tante! Kom er eens uit! Gaan we Boezelen! Tante komt niet eruit. Maar ik hoor haar nog steeds.


Nu hoor ik muizen piepen! Ja, speelgoedmuizen of zoiets. Maar die zie ik ook niet! Ze zitten er wel want ik hoor ze duidelijk. Allemaal in dit kleine ding. Telefoon ja.


Hallo tante! Bent u daar nog? Nee, nu hoor ik belletjes. Veel belletjes. Ook allemaal in de telefoon. Dus tante zit hierin, met speelgoedmuizen en ook nog belletjes. Hoe haal ik ze hieruit?


Tante, nou is het niet leuk meer! Ik wil dat je er nu uitkomt! Neem de muizen en bellen maar mee hoor! Kom maar hier dan mag je me aaien. Heel lang. Tante!!!!


Nou is tante weg. Muizen en bellen ook. Telefoon is stil. Ik vond het allemaal maar gek. Ook wel spannend. Maar ik snap er niets van. Gaan we nog iemand bellen?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag mijn lieve Boez, je weet dat Tante niet altijd kan komen om met je te spelen en te boezelen. Heel leuk dat de redactie dit gesprek heeft vastgelegd! Ik lig hier in een deuk en ik kom gauw weer langs,want je weet ik kan je niet lang missen en trouwens die andere twee ook niet, knuf voor jou, Japekoppie en Oma Troy, je hebt maar een grote familie!

Anoniem zei

Hahahahaha, ik vind hem helemaal geweldig! Hij kijkt van nature al zo verbaasd de wereld in, maar nu is dat wel extra erg zeg! Heerlijke foto's weer!!