zondag 9 november 2008

Boez aan het werk


Boezelmans:
Wij gaan foto's maken. Van de Boez ja! Nee, niet met camera maar met printermachien. Ja, ik kan goed helpen met foto's maken!


Waar blijf de foto nou? Ik hoor machien. Piept en kraakt ja. Gebeurt niks nee.


Duurt lang, foto's maken. Zie nog niks!


Ben er maar bij gaan liggen. Daar komt foto aan. Foto van de Boez ja.


Eindelijk klaar. Allemaal foto's van mij. Ja, erg leuk. Maar nu wil ik weer wat anders gaan doen. Nou, spelen natuurlijk! Nee, dit was niet spelen. Was werken. Ja, ik heb voor 't eerst gewerkt. Goed heh?

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed zo Boez, het is belangrijk oplettend te zijn! En als jongeling moet je ook kennis nemen van de huidige technieken!

Anoniem zei

Je hebt die foto er prima uit laten komen, Boez, ga zo door!