dinsdag 4 november 2008

Jongens zijn lui....


T. Troy:
Ik snap er helemaal niks meer van. Wat een hoop kouwe drukte om niks. Zouden vandaag de machines komen in de straat. Nou, ik heb nog niks gezien. Die kleine zit ook maar voor het raam te wachten tot er wat gebeuren gaat, maar er gebeurt dus helemaal niks voorlopig.


Hebben ze die druif gesloopt. Gistermiddag inderdaad. Met pergola en al ja. Ik hoorde het gekraak en zag ons mens dat ding net niet op haar kop krijgen. Waren we toch bijna onze avondhap misgelopen gisteren. Of erger ja.


Veel lekkere andere hapjes ja. Maar dat is buiten. In de restanten van de druif. En ik zit achter glas dus kan er toch niet bij. Het is wel leuk om naar de kijken hoor, die af- en aanvliegende lekkere hapjes. Ja, er wordt nu heel wat afgemekt hier in de vensterbank. Voornamelijk door mij ja. Nee, mijn zoon mekt niet zo vaak. Alleen af en toe, als er grote duiven zitten of eksters. Die kleine meesies heeft-ie nog niet eens gezien. Ja, mijn zoon heeft het drukker met slapen dan met naar de lekkere hapjes kijken. Je zou niet zeggen dat het een kind van mij was heh? Die kleine? U bedoelt de Boez? Die heeft nog niet veel in de gaten. Is nog niet zo hapjesbewust nee. Nee, ik ben degene met het meeste jachtinstinct hier in huis. Misschien wel omdat ik moeder ben. Ja, volgens mij zijn die jongens een stuk luier dan wij, meisjes. Ze laten ons meiden altijd het vuile werk opknappen, ook in de natuur ja.


(Stad in de mist, maar met lekkere hapjes.....)

2 opmerkingen:

marian zei

Leuke foto's weer, ook met dat meesje op de druif! Dit is nu wel heel verleidelijk voor T.Troy.

Anoniem zei

En zo is het maar net mevrouw Troy!
En inderdaad, hele leuke foto's weer.