vrijdag 21 november 2008

Storm


Storm:
Ja, erg grappig inderdaad: Storm zit in de storm. Er donderen allemaal takken uit de bomen, heeft u dat gezien? Ja, het is best gevaarlijk op straat. Nee, ik ben de enige die nog rondloopt buiten. Die van u zitten ook lekker veilig achter de ramen, heh? Mietjes. Nee, ik ben weliswaar een flinke vent maar als het te erg wordt, moet ik wel even schuilen natuurlijk. Ja, daarom zit ik nu onder uw tafel. Heeft u er last van? Nou dan. Laat mij maar lekker gaan want ik kan elk weertype aan!

3 opmerkingen:

Annemieke zei

Wat een vreselijk weer was het vandaag! Storm, hagel en regen. En het was ook nog koud. Geef je geen ongelijk dat je schuilt, Storm.

Anoniem zei

Heeft u ook geen staart meer?

Annemieke zei

Heb nog wel een staart, maar ben eergisteren bij de kapper geweest, dus hij is nu wel korter.