donderdag 27 november 2008

Knuffel


Boezelmans:
Soms wil niemand aandacht aan mij schenken. Ja, dan voel ik mij een beetje eenzaam..... Gelukkig heb ik mijn eigen knuffel. Die kreeg ik al snel toen ik hier kwam wonen ja. Hij lag eerst in mijn mandje, maar daar pas ik niet meer in. Dus toen heeft mijn mens de knuffel op de bank gelegd voor me. Nee, oom Japekop en oma Troy komen niet aan mijn knuffel. Ja, hij is helemaal van mij alleen dus. Eerst dacht ik dat mijn knuffel mijn mamma was. En dan ging ik er lekker tegenaan liggen ja. Nu weet ik wel dat het niet mijn moeder is, maar ik ga toch nog soms tegen mijn knuffel aanliggen en dan trappel ik er met mijn poten tegenaan. Ja, dan doe ik net of het toch mijn moeder is. Soms ja, als ik mij een beetje eenzaam voel dus....

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Boezeltje,ik vind jouw knuffel erg mooi...en we kunnen af en toe ook via de telefoon met elkaar praten, ik weet dat je dat leuk vindt.. dikke knuf van je Peettante