woensdag 19 november 2008

Nieuw topmodel!


Doordat Iwan zich heeft teruggetrokken (lees het vorig bericht), is Cera automatisch uitgeroepen tot het nieuwe topmodel van het Leidsch Katblad! Wij heten Cera van harte welkom en hopen op een vruchtbare samenwerking.
Japekoppie: Ik ben blij dat mijn verloofde ons topmodel is geworden. Zij is mooi, levenslustig en beminnelijk.
Tokkie Troy: Het is jammer dat Iwan zich heeft teruggetrokken maar ik begrijp het wel. Ik vind het goed van hem dat hij voor zichzelf en zijn dames heeft gekozen. En ik heet Cera van harte welkom op de redactie. Ik zal proberen om aardig tegen haar te zijn maar kan niks beloven.
Boezelmans: Tante Cera is leuk. Als zij komt voor snoepies, krijg ik ook snoepies. Dus ze mag vaak komen ja.
De baas van de redactie: Ik denk dat Cera uitermate geschikt is als topmodel. In elk geval is zij altijd aanwezig en zeer werklustig. Die paar ruwe kantjes schaven we wel bij. Natuurlijk hopen wij dat zij ook nog in dienst wil blijven als aspirant verslaggever en dat zij haar opleiding als Verkenner A zal afmaken. En wij zullen ervoor zorgen dat er altijd kattensnoepjes in paarse doosjes zullen zijn voor Cera, want een echt topmodel mag best een paar eisen hebben. Wij zijn ook blij dat Iwan bereid is om als vliegende keep te fungeren. Hij is een prachtig voorbeeld van een flinke, zich verantwoordelijk voelende rooie kater, en wij zullen hem met veel aandacht blijven volgen.
Ik bedank alle mensen die bereid waren hun stem uit te brengen, hopen dat zij niet teleurgesteld zijn door de voortijdige uitslag en vraag hen begrip te hebben voor Iwan's besluit.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hartelijk gefeliciteerd, Cera!
En wel vaak bij het loket blijven komen, hoor. Ik vind de foto's van je gebler het mooiste, doe dat dus maar vaak. Dat levert ook steeds snoepjes op, een positieve bijkomstigheid.