maandag 10 november 2008

Cera's sollicitatie

Cera:

Hier ben ik dan voor mijn sollicitatie. Ja, ik weet dat het regent maar dat deert mij niet. Nee, ik ben bereid om op alle tijden van de dag bij elk weertype voor u te poseren. Een snoepje af en toe werkt wel in ons voordeel ja. Ik raak daardoor gemotiveerd en u hebt dus een gewillig model. Nee, stilzitten is niet mijn sterkste punt, maar ik kan er wel op gaan oefenen als u dat nodig vindt. Mag ik er even de aandacht op vestigen dat ik heel dichtbij u woon en dat mijn beschikbaarheid meer dan groot is? Nee, het feit dat ik de verloofde ben van Japekop zal ik niet in de strijd gooien. Is niet aardig ten opzichte van Iwan nee. Zullen we dan maar? Ja, trekt u uw regenjas maar aan. Zijn er trouwens nog meer kandidaten dan Iwan en mijzelf? Oh, dat vertelt u nog niet. Jammer.

7 opmerkingen:

marian zei

volgens mij is dit een model met veel eisen.... snoepjes dus..

Anoniem zei

Ik vind Iwan erg leuk en mooi, maar deze heeft ook wel wat. Moeilijk om te kiezen. Laat u nog weten wanneer de verkiezing is?

Trudi zei

Ik moet zeggen dat ik ook op Cera val, een lapje :-)
Cera houdt erg van snoepjes dat is duidelijk, ik denk dat ze wel af en toe modellenwerk kan doen, maar ik dat dat ze reporter in spe was?

Anoniem zei

Is Cera een beetje scheel ? Of komt dat door de snoepjes die u vlak voor haar neus moest houden om een close-up van haar te maken ?
Of is dat haar idee van een zwoele blik?
In ieder geval heb ik het idee dat ze een beetje teveel haar best doet er interessant uit te zien, terwijl Iwan dan toch een meer naturel uitstraling heeft...sorry Cera. Vind het natuurlijk leuk om af en toe stukjes te lezen over jouw 'avonturen', maar of je geschikt bent als model...?

Anoniem zei

Cera is inderdaad ook reporter in opleiding, maar dat is voor ons geen bezwaar, integendeel! Beide banen zijn niet full-time.

Anoniem zei

Ik vind dat u voor een vrouw moet kiezen, anders worden alle banen bezet door katers. Behalve dan mevrouw Troy, want die is natuurlijk ook een meisje. Dus bij gelijkwaardige kandidaten moet u de voorkeur geven aan een poes.

Annemieke zei

Cera is zeker een mooie poes, maar het zit me niet lekker dat ze Japekop een beetje aan het lijntje houdt met die verloving. Iwan is wat meer recht voor z'n raap en zit ook niet zo om snoepjes te bedelen maar neemt genoegen met een aai. En Iwan is natuurlijk familie van onze katten (al lacht Pieper zich rot om het idee dat Iwan misschien model wordt) en Iwans mensen zijn familie van mij...dus helemaal onbevooroordeeld ben ik niet.