vrijdag 21 november 2008

Hagel 2


Japekoppie:
Het is weer zover. Hagelstenen ja. Nee, dan ga ik maar niet naar buiten. Ik kreeg net al een zooi van die dingen op mijn kop en dat was niet prettig, ook doordat het zo hard waait dus. Ja, ik was flink nat want ik was net bezig met mijn ronde toen de bui losbarstte. Toen ik binnenkwam zat ik vol met witte stippen maar dat smolt al gauw om tot ordinaire nattigheid inderdaad. Nee, ik heb mijn portie dus al gehad vandaag. Mijn poot? Wel, welke dag een beetje beter. Ik loop nog licht mank maar ik denk dat het leed morgen wel geleden is. Ja, dan ga ik weer verkennen, weer of geen weer.

2 opmerkingen:

Annemieke zei

Ik werd ook overvallen door de hagelbui! Pijnlijk! Waaide heel hard mijn gezicht in. Dan hebben katten het toch beter met hun vacht: dat beschermd nog iets. Maar als het opdroogt heb je wel een vieze natte vacht natuurlijk.
Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je poot!

Anoniem zei

Dank u wel, fijn om te weten dat er toch nog mensen zijn die belangstelling voor mij hebben en niet alleen voor die Zoebel...