zondag 4 januari 2009

Opruimen van de archieven

Dit jaar zijn wij begonnen met het opruimen van ons archief, dat wil zeggen dat wij langzamerhand de oudste berichten van onze krant verwijderen om zo weer ruimte maken voor nieuwe berichten. Natuurlijk worden deze oude berichten netjes opgeslagen en zal er in de loop van dit jaar een boekje verschijnen met de leukste berichten en foto's van het vorige jaar. Als dat boekje gereed is, zullen wij u dat hier (in het katblad) melden.
Tevens hebben wij vandaag een begin gemaakt met het anders inrichten van onze krant (de zijkolom) en andere kleuren aangebracht. We hopen dat het frisse blauw u bevalt!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik moet zeggen dat ik nu toch wel een beetje verdrietig ben...nu heeft u zoveel mooie en leuke foto's en verhalen uit het archief opgeschoond, en het is natuurlijk fantastisch dat er een boekje gaat komen en daar zie ik ook heel erg naar uit, maar u gaat mij niet vertellen dat daar ALLE foto's en verhalen in passen... :(
Nee, inderdaad, daar komen alleen de LEUKSTE in...maar ze waren ALLEMAAL leuk !!!

Annemieke zei

Ik dacht even dat ik op de verkeerde site zat! Maar dat blauw is inderdaad mooi fris!

Anoniem zei

Ouwe kranten moet je nu eenmaal af en toe weggooien, heh?
En wat de kleur betreft, nu een frisse tint, over een paar maandjes een weer wat warmere?

Anoniem zei

Ja, ik gooi m'n oude kranten natuurlijk ook weg, maar als ik iets bewaren wil, knip ik het uit. Had ik niet gedaan bij het Katblad...

Trudi zei

Ik moet ook nog ff wennen.....aan de kleur...