maandag 12 januari 2009

Niet overdag.


Boezelmans:
Altijd fijn om 's avonds naar bed te gaan. Heel gezellig ja, en lekker warm. Ik kruip dan eerst onder het dekbed. Dan ben ik een kruikje ja, ha!


Later wordt het dan erg warm. Dan kruip ik dus naar boven. Eerst mijn kop boven het dekbed uit dus.


Dan steeds verder boven dekbed. Ik trap dekbed weg ja. Als het te warm wordt inderdaad. Vindt mijn mens best. Want elk kruikje doet zijn werk en koelt dan af. Ik dus niet nee. Ik koel niet af en word alleen maar warmer. Soms is dat te warm ja, voor mijn mens dus ook.


Ja, op het laatst heb ik dekbed niet meer nodig. Te warm inderdaad. Oom Japekop en oma Troy liggen nooit onder dekbed. Nee, die liggen bij de voeten op het dekbed. Aan het voeteneinde ja. Nee, daar kan ik niet meer bij. Daarom blijf ik naast het kussen liggen. Heel gezellig ja. Ja, ik ga graag naar bed 's avonds. Maar dus niet overdag.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Caja doet precies hetzelfde, Boez.
Ik vind het wel lekker warm, alleen die kriebelende snor in mijn gezicht is niet zo fijn.

Annemieke zei

Je hebt het goed voor elkaar, zo te zien, Boez!

Anoniem zei

Ik kriebel niet met snor. Ik ga gewoon over gezicht mens heenliggen. Maar dat is 's ochtends vroeg, als het tijd is voor ontbijt. Dat is mijn manier van wakker maken!

marian zei

Klein katertje met hele grote oren! Maar of hij echt luistert, nou dat is nog maar de vraag! Wel weer heel lief, hij blijft de show stelen!