zaterdag 24 januari 2009

Ik wil niets van haar


Boezelmans:
Cera wil wat van mij maar ik weet niet wat. Ze zit steeds maar voor het raam. Vlak voor mijn neus ja. Maar ik wil niks van haar. Ik heb zin in zooien.


Maar ik weet niet goed waarmee ik moet zooien. Misschien wil ik ook wel naar buiten. Maar ik ben al buiten geweest. En nu moet ik weer even een tijdje binnen blijven. Cera is de hele dag buiten. Nou ja, vaak dus. En dan komt ze vaak hier. En dan kijkt ze naar me. Misschien wil ze wel snoepies ofzo. Of met oom Japekop praten. Maar oom Japekop is boven. En ik wil zooien.



Zooien met de bloemen bijvoorbeeld. Ja, we hebben veel bloemen. Nee, ik gooi de vaas niet om en ik drink niet van het water. Maar soms trek ik wel bloemen eruit. Om mee te zooien dus. En om op te kauwen. Vooral als ik me verveel doe ik dat.


En Cera zit maar steeds naar binnen te kijken. Ze ziet hoe ik aan het zooien ben. Maar ik weet niet wat ze van me wil. Ik wil in elk geval niets van haar. Dat is een ding dat zeker is....

1 opmerking:

Anoniem zei

Als je niet snel naar de dierenarts gaat ga je vanzelf begrijpen wat Cera van je wil. En dan wil jij het ook.