zondag 11 januari 2009

Flinke jongen!


Boezelmans:
Helemaal geen last van de kou hoor! Ja, ik ben erg stoer. Bewaak het poezenloket ja. Nee, er is nog helemaal niemand langsgeweest. Te koud zeker, heh?


Ja, ik lig hier prima. Beetje koude neus maar verder niks. Ja, ik ben erg stoer en flink om zo in de kou te zitten, heh?


Oom Japekop is aan het verkennen. Zal wel op het dak zitten. Ja, Japekop is ook erg stoer, net als ik. Nee, ik heb het echt niet koud hoor! Ik vind ook dat ik mijn plicht moet doen als jongste bediende van het katblad. Dat betekent dat ik flink moet zijn en de kou moet trotseren. Ja, ze kunnen trots op mij zijn! Hoezo klets ik uit mijn nekkie?


..........................

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahahaha, geweldig!!!
Wie niet groot is moet slim zijn nietwaar?!

Anoniem zei

Heerlijk zo met zijn kont boven de verwarming, hahaha !

Annemieke zei

Ja, zo kan ik het ook Boez!