zondag 25 januari 2009

Langs deze kant


Charli:
Ha buuf! Naar de winkel geweest? Mijn mens is net ook naar de winkel gegaan. Op de fiets inderdaad. En nu wacht ik hier tot ze terugkomt.


Ja, want als ze langs deze weg is weggegaan, moet ze, om thuis te komen, toch weer hierlangs komen heh? U denkt van niet? U denkt dat ze best van een andere kant kan komen? Dan heeft u dat verkeerd. Nee, u snapt er gewoon niets van. Ik kan u verzekeren dat ze straks hier voorbij komt. Er daar blijf ik op wachten inderdaad. Nee, niet tot ik een ons weeg. Ja, als het al te lang duurt, ga ik wat anders doen. Wel, een beetje zooien of klooien, dat weet ik pas als ik het ga doen. Maar voorlopig blijf ik hier wachten. Hoe lang? Wel, ik denk een paar minuten. Ja, dat lijkt me lang genoeg. Ah, in dat geval snapt u mij? Dat ze langs deze kant terugkomt dus? Goed, daar ben ik blij om. Trouwens, u komt hier ook voorbij dus u had beter moeten weten!

Geen opmerkingen: