maandag 12 januari 2009

Alsmaar kleppen op de bank


Panda:
Nee, ik kan niet naar binnen. Deur zit dicht en ramen ook. Erg vervelend ja, want ik was zo langzamerhand wel aan een hapje toe en daar kan ik nu dus mooi niet bij. Kunt u mij misschien helpen?


Nee, ik weet dat u geen sleutel heeft. Dat is ook helemaal niet nodig, want ze is gewoon thuis, mijn mens. Ze zit alleen te bellen en heeft dus geen oog voor mij. Ja, dat gebel duurt al uren en ik sta hier dus al uren tegen het raam aan te stampen.


Kijk, daar zit ze. Op de bank ja. Alsmaar kleppen met weet ik wie. En je kunt mij niet vertellen dat ze me niet ziet. Ik bedoel dat ik toch met mijn kop zo ongeveer door het raam heenkom, heh? Kunt u niet even aanbellen? Of tegen het raam kloppen ofzo? U zegt dat u daaraan niet begint? U wilt zich niet met mijn zaken bemoeien? Dan vraag ik me toch echt af wat u hier komt doen, in mijn tuin ja. Wat mij betreft hoeft u hier ook niet meer te komen. Nee, uw komst dient geen enkele zaak en voor nieuwsgierige fotografen is hier geen plaats. Dus?

3 opmerkingen:

Annemieke zei

Arm poezebeest! Daar sta je dan buiten te wachten. Gelukkig is het lang zo koud niet meer.

Zag trouwens dat er al meer dan 9000 bezoekers geweest zijn bij het katblad! Op naar de 10000!

Anoniem zei

Leuk verhaaltje weer. Maar die foto's die niks met katten te maken hebben vind ik niets aan. Dat hoort niet in een "katblad" thuis naar mijn mening.

Anoniem zei

Wat krijgen we nou? Ja, leuk om weer eens wat van u te horen, meneer John, maar komt u alstublieft met positieve kritiek! U kunt deze kattenkrant helemaal gratis lezen en wij hebben er een hoop werk aan. Als het u niet bevalt, leest u maar andere kranten! Wij zijn van mening dat de omgeving waarin de katten wonen ook belangrijk is. Dus zetten wij dat in onze krant. Punt, uit!