maandag 23 november 2009

We lossen het wel op.


Cera:
Nee, het weer is niet al te best, maar met een beetje geluk kan ik u toch iets leuks laten zien, mevrouw Katblad. Dus als u even met mij meeloopt naar het Zooiplein? Wel uw camera meenemen, anders heeft het geen zin. Volgt u mij? Dan is het goed.



Wel, dit bedoelde ik dus. Ziet u het? Twee Cera's, heh? Ja, die zwarte op de muur is natuurlijk niet zo knap en lief als ik, maar ze doet wel net als ik. Alleen als de zon schijnt, dat klopt. Dat is
inderdaad wel een minpuntje. Maar misschien is het een idee: als ik straks ben verhuisd, kunt u, als de zon tenminste schijnt, wellicht deze Cera even gaan aaien?
Ach, natuurlijk. U kunt er niet bij vanwege het hek. Wat is dat nu dom van mij. Nee, dan gaat het inderdaad over....



Ja, veel te hoog dat hek. Wat jammer nu toch. Dan moeten we wat anders gaan verzinnen. Ja, we komen er wel uit en we lossen het wel op. Zie ik u morgenochtend weer? Ja, dan kom ik graag langs om de voerbakjes te controleren op restjes. Ja, doodzonde inderdaad als dat kostelijke voer staat op te drogen. Is zeven uur een goede tijd voor u?

3 opmerkingen:

Annemieke zei

Wat kijkt Cera lief op de laatste foto (nog liever dan normaal). Heel jammer dat ze gaat verhuizen in januari!

mevrouw Katblad zei

Snik....

ina zei

Wat schattig! Ze zoekt een oplossing voor als ze weg is.