woensdag 25 november 2009

Nieuwe kleuren!!!


In deze donkere tijden hebben wij (de hoofdredacteur, de fotograaf, cursusleidster en mevrouw Katblad) erg veel behoefte aan wat meer kleur in onze krant. Dus hebben wij e.e.a. veranderd.
Jazeker, het is effetjes wennen! Misschien moet u zelfs een (andere) bril aanschaffen om het Katblad te kunnen blijven lezen! Doch, u zult zien: op den duur gaat ook u nog vrolijker worden van onze kattenkrant!!!
(En veel sterkte met het wennen.....)

De voltallige redactie.

9 opmerkingen:

De typiste. zei

Zo hee! Dit knalt wel gelijk diep je hersens binnen!

ina zei

Mooi hoor!

Sinterklaas zei

Mijn ogen doen er pijn van... maar ja ik ben ook al een oude man en hou meer van het traditionele. Ik zal het eens aan de Pieten vragen...

Inge zei

Heel mooi en goed te lezen!

Wilma zei

Das zeker effuh wennuh!

ladybelle zei

Mooie kleur en goed om te lezen!

Annemieke zei

Ik vind het mooi en heel stemmig in deze donkere tijd!

zwarte Piet zei

Heel vrolijk, van mij mogen we zo de winter door.

Katja zei

Ik vind het wel mooi hoor ! En ik zag dat de bijlage ook al van die mooie kleuren heeft gekregen !