donderdag 26 november 2009

Getuigenverklaringen.


Panda:
Jazeker, ik heb het gezien. In feite zat ik er met mijn neus bovenop toen die tante Bonya een keel opzette. (Zie bericht hieronder met de titel "Bonje" - red.) Ja, de Boez zat gewoon naast haar en deed niks, behalve dan dat hij niet inging op haar verzoek om weg te wezen. En dat is nou net wat die tante wilde, inderdaad. Het liep een beetje uit de hand qua geluid, en toen ben ik maar onder de struiken gekropen. Voor het geval dus, ja. Wel, dat gedoe op dat muurtje was best angstaanjagend; dat kunt u gerust van mij aannemen.



Harremans:
Of ik geschrokken was van dat gegil van Bonya! Ja, ik ben toen hier gaan zitten omdat ik mijn mens wilde verzoeken mij binnen te laten. Weg van dat gekrijs, ja! Maar mijn mens was helaas niet beschikbaar en toen ben ik hier blijven zitten zodat, als het raam nog open zou gaan, ik direct naar binnen kon vluchten. Gelukkig liep het allemaal goed af inderdaad. Die Boez is wel een kouwe kikker heh? Of lijkt dat maar zo?



Bohr:
Het stelde allemaal niks voor. Gewoon wat gegil van een bange, oude dame. Ja, je zal maar zo'n ventje met van die grote ogen opeens naast je op een muurtje vinden! Waarschijnlijk heeft ze hem niet horen aankomen en is ze zich rot geschrokken. Nu hoop ik maar dat ze niet zo erg geschrokken is dat ze hier niet meer terugkomt. Ik vind het namelijk best gezellig om zo nu en dan eens visite te krijgen van een zij-poes. Nee, er wonen hier alleen maar jongens in de Hoftuin en dat zijn stuk voor stuk pestkoppen, dus wat mij betreft is ze hier welkom. Tenzij ze natuurlijk ook tegen mij gaat zitten krijsen. Nee, daar hou ik dus niet van, van gekrijs....

1 opmerking:

Annemieke zei

Bonja lijkt in elk geval niet van stuk gebracht te zijn van het avontuur bij Mio thuis gisteren, dus ik denk dat ze nog wel eens terugkomt.