woensdag 18 november 2009

Omdat ik zo lief ben....


Boez:
Die kast kan open. Ja, want ik heb hem al talloze keren open zien staan. En ik weet precies wat er allemaal in staat, in die kast. Ja, want als ie open staat, kijk ik altijd of alles nog klopt en er niets is uitgehaald of ingezet. Ik ben er ook al eens ingekropen maar dat was niet zo'n succes. Nee, toen begonnen er dingen te verschuiven en viel er wat uit. Kapot op de vloer inderdaad, en dat vond het mens niet zo leuk.



Ja, zie je wel! Daar staat het. Dat waarvoor ik de kast graag open wil hebben ja. Kijk maar, daarboven op dat plankje. Nee, niet die kopjes en ook niet dat bakje met chocola, het staat daarnaast! Je weet best wat ik bedoel! Nee, ik heb vandaag nog helemaal geen snoepies gehad dus pak het nou maar! Ja, en dan moet je ermee naar de keuken lopen en er een paar de kamer ingooien, dan roep jij "SNOEPIEEEEEEEEEEES!" en dan ga ik er achteraan rennen en er eerst mee spelen en daarna eet ik ze op. Wil je ze nou alsjeblieft pakken? Omdat ik zo lief ben en zoveel van jou hou? Ja?

2 opmerkingen:

ina zei

Je bent inderdaad een schatje, Boez. En ik vind dat je echt wel een snoepie mag.

Wilma zei

Hé lekker ding! Tuuuuuuurlijk mag jij van mij een lekker snoeppie!