dinsdag 24 november 2009

Perfect plekje.


Cera:
Weer zo'n natte boel buiten heh? En nog gedonder ook, ja. Daarom ben ik maar even bij u binnen gekomen. Nee, erg nat ben ik niet want ik heb een poosje onder een wielhuis kunnen schuilen. Maar toen dat gedonder begon, vond ik het een beter idee om bij u onder te duiken. En natuurlijk vindt u dat niet erg, wel?



Ja, dit is een prima plekje. Ik kan hier vandaan goed de straat in de gaten houden omdat het lekker hoog is. En uw huiskamer dus ook, ja. Bovendien staat het voerbakje van de Boez hier ook, en dat is wel zo handig. Ja, want als het geplens en het gedonder wat langer aanhoudt en mijn verblijf hier dus ook, zou ik, wanneer ik trek mocht krijgen, een brokje kunnen nemen. Vandaar dat dit dus zo'n perfect plekje is, inderdaad. En als u nu even dit bakje bijvult, mag het van mij nog wel even blijven donderen.

2 opmerkingen:

ina zei

Goed bekeken, Cera. Maak nog maar even lekker misbruik zolang het nog kan.

Wilma zei

Hihihi, ik denk dat Cera al verhuisd is ...