zaterdag 21 november 2009

Ik heb het zelf gehoord!


Boez:
Er zit iets op de keukenkoepel. Ja, want ik heb het zelf gehoord. Hoorde u het niet dan? Een plof ja. Een duidelijke plof nog wel.
Nee, ik zie niets maar dat betekent niet dat er niets is. Want ik heb het wel degelijk gehoord, en u toch ook?



Nou dan! Er moet dus iemand zitten. Of tenminste voorbij zijn gekomen. Nee, Japekop was het niet want dan zou je hem moeten zien. Die gaat altijd op de koepel zitten en dan zie je van hieruit een vlek. Zijn achterste ja. Maar nu zie ik geen vlek. Nee, ik zie helemaal niks dus. En toch moet er wat zijn. Of geweest. Omdat ik het zelf gehoord heb, inderdaad. Ja, je weet maar nooit of het niet terugkomt, en daarom blijf ik kijken. Want in dat geval heb ik het straks dan toch nog gezien. Of niet nee, dat kan ook....

3 opmerkingen:

ina zei

't Is een vreemd'ling zeker, die verdwaals is zeker...

Annemieke zei

Wat kijkt ie appelig!

Katja zei

En ? Nog wat gezien, Boez? Misschien heeft Ina wel gelijk...ooooh, spannend !!!