zaterdag 21 november 2009

Ontslagbrief.

Geachte mevrouw Katblad,

Hierbij moet ik u helaas meedelen dat ik mijn ontslag moet nemen als uw topmodel. Het is niet zo dat ik dat wil, maar ik zal wel moeten. Ja, ik ga namelijk in januari verhuizen naar een andere buurt in Leiden. En dat is te ver lopen om nog langer uw model te kunnen blijven.
Ik schrijf u dit nu alvast omdat u dan de tijd heeft om op zoek te gaan naar een nieuw model. En om dat model op te leiden dus. En ook omdat wij dan nog genoeg tijd hebben om afscheid te nemen van elkaar. Ja, ik hoop dat u in de ons resterende 2 maandjes nog heel veel foto's van mij gaat maken. En dat ik nog maar veel brokjes bij u mag eten en vooral vaak met de Boez kan spelen. Want dat vind ik het ergste van alles, dat ik afscheid moet gaan nemen van de Boez dus. Want die zal ik, denk ik, nooit meer terugzien als ik verhuisd ben. En hij mij dus ook niet. Ja, dat is erg verdrietig voor ons allebei. Wel fijn dat hij Oscar nog heeft. En misschien krijg ik zelf ook wel een nieuw vriendje in mijn nieuwe huis; daar hebben mijn mensen al over gepraat.
Wel mevrouw Katblad, ik kom later op de dag vast nog wel even bij u langs. En dan gaan we gewoon even lekker knuffelen. Ja, laten we dat maar afspreken. Tot straks dus.

Uw Model,
Cera.


9 opmerkingen:

Inge zei

Wat een verdrietig nieuws.
Ik hoop dat jullie de komende tijd nog veel van elkaar kunnen genieten, verwen haar nog maar lekker mevrouw Katblad!

Wilma zei

Ahhhh Cera, wat zullen we je gaan missen. Het zal zeker een groot gemis zijn voor de hele Katbladbuurt. En het LKB zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jouw stralende en warme aanwezigheid. Het ga je goed in de toekomst en ik zal de laatste twee maanden nog even extra van je gaan genieten.

Hans zei

Ik zal je missen op de site Cera! Ik hoop dat je in de nieuwe buurt veel vrienden zal maken en je een fijn huisgenootje krijgt!

Annemieke zei

Wat jammer! Hopelijk horen we na januari nog af en toe iets van Cera vanuit de nieuwe buurt.

mevrouw Katblad zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
marian zei

Ik zal haar ook erg missen.. ze is een schattekat! Ik wens Cera nog een fijne tijd met de redactie en voorlopig zit ze nog wel op het kussen onder de stoel denk ik zo!

Trudi zei

Goh Annemarie dat is snel, je zult die kleine Cera wel gaan missen, kan je haar niet adopteren?
Nog maar veel foto's van haar maken en veel knuffelen!

ina zei

Cera, we zullen je missen. Zo'n model krijgen we nooit meer. Veel geluk in je nieuwe huis!

Katja zei

Ach lieve Cera, wat zal iedereen jou gaan missen bij het Katblad. De redactie, maar natuurlijk ook de lezers. Ik hoop voor je dat je straks in je nieuwe buurt weer snel nieuwe vrienden maakt en hopelijk krijg je een leuk vriendje bij je in huis, dat is wel wat gezelliger dan dat je de enige poes in huis bent. Nou geniet nog maar van de laatste weken in de Katbladstraat en ga nog maar lekker vaak op bezoek bij de Boez !