dinsdag 3 november 2009

Kattenleven.

Vandaag gelezen: nr. 1 (zomer 2009) van het blad "Kattenleven".
Eindelijk een prima tijdschrift (E 3,95) over katten met veel info, zonder dat je steeds naar je zakdoek hoeft te grijpen vanwege verdrietige verhalen (sommige bladen hebben een overdosis aan ellende, en dan zou je bijna vergeten dat een haarfabriek vooral veel vreugde in je leven brengt!)
Wij weten niet of er na nr. 1 nog meer nummers zijn verschenen, maar hebben ons in elk geval aangemeld als nieuwe abonnee. Is er iemand die dit blad ook kent? Graag uw commentaar!

2 opmerkingen:

Wilma zei

Ik blijk hem ook te hebben. Hij zit in een stapel tijdschriften die ik laatst heb gekregen. Ik heb hem dus nog niet gelezen, maar ik zal hem vanavond meenemen naar de Bloedbank. Daar heb ik even tijd om te lezen. Er staat trouwens in dat het volgende exemplaar op 15 september in de winkel zal liggen, dus ik neem aan dat er inmiddels een nummer 2 is.

de redactie zei

Die nummer 2 is uitgesteld.... Wij hebben al een mail gestuurd met de vraag hoe dat nou zit....