vrijdag 6 november 2009

Ik doe liever kunstjes...


Cera:
Af en toe haak ik even af. Ja, dan gaat het mij allemaal te snel. En te wild ook, ja. Misschien is het omdat zij jongens zijn en ik een meisje ben. Ja, dat dat verschil maakt dus. Moet je ze zien gaan!



Ja, ze zijn razendsnel allebei. Maar dus ook best wel wat hardpotig. Nee, ik hou er niet van als iemand bovenop mij springt. Ik doe dat ook niet bij anderen. Zag je ze weer gaan? Snel heh?



Nee, als ze zo wild doen, haak ik liever even af. Dan wacht ik wel even tot ze wat gekalmeerd zijn. Of moe, dat kan natuurlijk ook. Maar voorlopig lijkt het er niet op dat ze moe worden. Kijk, daar gaan ze weer!




Heeft u het op de foto of ging het te snel?


Nee, dat erge wilde is dus niks voor mij. Ik vind het af en toe een beetje op vechten lijken en daar hou ik niet van. Daarom doe ik liever kunstjes. Had u gezien dat ik het hek invloog? Ja, dat heb ik wel twee keer gedaan, het hek in. Vond u dat niet knap van me? En heeft u daar ook een foto van gemaakt?


Leuk kunstje van mij, heh?

5 opmerkingen:

marian zei

Hhaha kan me voorstellen dat die wilde spelletjes van Boez en Oscar Cera wat te veel zijn! Ach je bent nu eenmaal een dame of niet soms?

Inge zei

Ik vind Cera een geweldige poes en hartstikke stoer al doet ze niet mee met die macho games van haar vriendje!

Wilma zei

Af en toe is Cera wel een tuttebelletje, maar wel een lief tuttebelletje.

Wilma zei

Wel flitsend trouwens die aktiefoto!

ina zei

Os en Boez zijn inderdaad vreselijk snel, dat is goed te zien op de foto. Blijf maar lekker je eigen spelletjes doen, Cera, die zijn knap genoeg.